Wat je moet weten over:
Sales
Sales is veel meer dan slechts ‘plat verkopen’. Afnemers van diensten of producten willen geholpen worden door een partner en goed worden geadviseerd. Want ondanks internet zijn de meeste kopers toch nog steeds op zoek naar een relatie met de onderneming waarvan zij afnemen. Ben jij in staat om dat te bieden, dan ontstaat er vaak een loyale klant die tevens een goede ambassadeur is.
Sales is niet weg te denken bij een onderneming. Het succes van sales draagt concreet bij aan de continuïteit van je bedrijf en het behalen van (groei)ambities. Een goede commerciële strategie is daarom zeer belangrijk en vraagt de nodige inzicht.
Samenwerken
Om het rendement van je sales inspanningen te verhogen, is het slim ook te kijken naar je marketing- en communicatiedoelstellingen. Juist door deze met elkaar te laten samenwerken, zal je zien dat klanten je nog interessanter vinden en prospects en nieuwe doelgroepen nieuwsgierig worden. Zo worden contactmomenten nog vanzelfsprekender. Wie wil dat nu niet?
Sales instrumenten om in te zetten
CRM & Forecasts
Cross & Deep selling
Social selling
Beurzen en Events
Bewerkings-strategie
Website
Meer informatie
NEEM CONTACT OPWAT IS MARKETING
Marketing is de kunst van waarde toevoegen. Jouw diensten of producten zijn alleen maar interessant voor je doelgroep als je hun belevingswereld écht begrijpt.